Wskazówki jak zdobyć samochody z Ameryki



Wskazówki, jak zdobyć samochody z Ameryki za mniej niż sto dolarów

Sprowadzanie aut z USA System ten zastosowano w samochodach paliwowo-elektrycznych, a później w małych lokomotywach. Silniki benzynowe, naftowe i destylowane były testowane w samochodach i małych lokomotywach z ograniczonym powodzeniem. Lokomotywy towarowe FT firmy EMD były jedynymi lokomotywami towarowymi spalinowo-elektrycznymi, które były dopuszczone do komercyjnej produkcji podczas II wojny światowej na mocy ograniczeń War Manufacturing Board. Były one w miarę opłacalne i doprowadziły do ​​wyprodukowania kilkuset przełączników spalinowo-elektrycznych przed 1940 rokiem. Inną sprawą było stworzenie silnika wysokoprężnego zdolnego do przetrwania rygorów auta z usa import głównej linii serwisowej, i to właśnie tutaj producent Electro-Motive Firma miała przewagę. GE skonstruowało trzy nieudane lokomotywy spalinowo-elektryczne w 1918 roku, aw 1925 rozpoczęło się dostarczanie wyposażenia elektrycznego do przełączników spalinowo-elektrycznych Alco. To doświadczenie pozwoliło EMC opracować projekt pełnowymiarowych lokomotyw pasażerskich, które zostały wprowadzone do produkcji w 1937 roku. Lokomotywy pasażerskie E-sequence zdominowały rynek i ciągnęły wiele przedwojennych lokomotyw spalinowych.

Sprowadzanie auta z USA Winton udoskonalił sensowny, dwusuwowy silnik wysokoprężny, wystarczający do obsługi w lokomotywie drogowej do 1932 roku, a korporacje te eksperymentowały ze sposobami dopasowania silników wysokoprężnych i przekładni elektrycznej do głównych funkcji. Ostatnia firma elektryczna opracowała elektryczny układ przeniesienia napędu, w którym silnik napędzał generator. Powstała energia elektryczna może być łatwo zarządzana i wykorzystywana do zasilania silników na osiach, takich jak te montowane w elektrycznych tramwajach. Wiele rozważań głównego nurtu skupiło się na innych sposobach napędzania samochodów, sprawiedliwie niż na zmianie nadwozia. Energia parowa to wynalazek rewolucji przemysłowej. Pomogło to w zdobyciu prymatu na rynku i oznaczało, że przeciwnicy – ​​wszyscy byli producentami lokomotyw parowych – budowali przestarzały produkt. Joe Neguse z Kolorado wskrzesił przepisy z 2020 r., które ustanowią „ustawę o cywilnym korpusie ochrony XXI wieku” z 38,8 miliardami dolarów finansowania, z czego 9 miliardów będzie przeznaczone na wynajem i szkolenie mężczyzn i kobiet do pracy na świeżym powietrzu, budowanie szlaków, kontrolowanie gatunków inwazyjnych, przywracanie tereny podmokłe, budowanie parków i, podobnie jak jego poprzedniczka kilkadziesiąt lat temu, sadzenie drzew.

Sprowadzanie aut z USA

Top